2013. augusztus 29., csütörtök

Őszi filigrán képek

Hamarosan kopogtat a szeptember....így lassan aktuálissá válik az őszi dekorálás:)Nekem nagyon tetszenek a filigrán képek,már több ilyet készítettem ablakdísznek.Igaz,hogy türelem kell hozzá,de szerintem látványos dekoráció!
Most mutatnék néhány őszi témájút,amiket a neten böngészve találtam.Sajnos nem mindegyiknek tudom az eredetét,ezért ezúton is köszönöm a feltöltő(k)nek ,hogy megosztotta a képeket!










Most pedig néhány sablon:
forrás
forrás

forrás

forrás










12 megjegyzés:

  1. ÉN IS NAGYON KEDVELEM A FILIGRÁN KÉPEKET, SAJNA NEKEM NEM IGAZÁN LESZNEK SZÉPEK, NEM SIKERÜLNEK:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vannak egészen egyszerűek is,én is csak olyanokat csináltam eddig....bár volt már rá példa,hogy elsőre nem sikerült :)))Ne add fel!

      Törlés
  2. De jó, hogy feltetted a sablonokat is! Az új ovi dekorálásához nagyon jól jön. Köszi!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök,ha tudod hasznosítani az ötleteket!Az ovitokhoz pedig gratulálok,igazán szép lett!

      Törlés
  3. Én még nem készítettem ilyet, így tapasztalattal nem rendelkezem, de nagyon tetszik a nemes egyszerűsége...ezek szerint az elkészítése nem is olyan egyszerű?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mindegyik nehéz,inkább türelem játék a sok pici vagdosás miatt...:)Lehet,hogy a csoport szobámba idén ilyeneket készítek az ablakra,akkor majd megmutatom élőben is:)

      Törlés
  4. Nagy türelem kell a kivágásukhoz, én már készítettem, de megéri. Régen vettem valahol nagyon olcsón, cserélhető vágóélű kis szerszámot. Azzal egészen jól sikerült. Nekem a sünis nagyon tetszik Belli, ősszel egyébként is sünis hangulatom van:) Köszönöm a képeket és szép hétvégét kívánok!!!:)))

    VálaszTörlés
  5. CSODASZÉP ÉS HANGULATOS LETT ÍGY A BLOGOD!!!:))) NAGYON TETSZIK!!!:)))
    Néha jólesik egy kis változás a lelkünknek!;)
    Puszillak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Gondolkodom,hogy milyet csináljak,eddig a szőlősek és a sünis volt a befutó.Remélem sikerül időt találnom rá:))
      Köszönöm a dicsérő szavakat,ha tudnád milyen jól esik!!!!A változás pedig mindig kell,ettől nem unalmasak a napjaink....Egyébként már régóta "kínlódok" a blog változtatásával,csak ugye nem értek hozzá és ezért nagyon nehezen jön össze amit szeretnék! :(
      Ezek szerint most nem is lett olyan rossz?A felhőkről és a kék égről még a nyár jut eszembe.....:)))
      Puszillak és örülök,hogy írtál!!!! :)

      Törlés
  6. Minden elismerésem a tiéd!!! Nekem is van jó pár mintám, aztán egyszer készítettem is egyet-kettőt, vért izzadva. Szóval a kész munka gyönyörű, de valahogy nincs annyi türelmem, mint amennyi ehhez kellene.
    A blogod nagyon tetszik, én is akartam változtatni a nyáron, aztán valahogy kifutottam az időből. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól esnek szavaid,köszönöm szépen!Azért túl sokat én sem készítettem,de nagyon tetszenek és ezért neki fogok.Jó érzés gyönyörködni bennük,már ha sikerül megcsinálni:)
      A blogot még igyekszem szépíteni,csak nehéz ha az ember fia nem informatikus....:))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...