2013. szeptember 6., péntek

Kicsi horgolt rózsa, ahogyan én készítem...

Rózsákat(vagy ahhoz hasonlót :) ) már horgoltam táskárakoszorúravállfára és az egyik kolléganőmnek a ruhájára kitűzőnek.Viszont ez,a minta alapján nagy virág lett és én szerettem volna egy kisebbet is...,ilyet nem találtam,ezért próbálgatni kezdtem és kísérletezni...aztán megszületett az én kicsi rózsám....:)



Leírás:

  1. 26 láncszem
  2.  a tűtől a 2.szembe kispálca,majd végig kispálcát horgolunk(25 kp)
  3.  2 láncszem magasításnak,(ezután megfordítjuk a munkánkat)és 4 egyráhajtásos pálcát készítünk  ugyanoda(lesz tehát egy 5 egyráhajtásos pálcából álló csoport)-hamispálca-5 egyráhajtásos  pálca...ezt  ismételjük a sor végéig(kanyarodni fog a munkánk),befejezzük és elvágjuk a fonalat
A horgolást összehajtogatjuk virág formára és pár öltéssel összevarrjuk.Nekem nagyon bejött,gyors,egyszerű és szerintem szép!
Ti mit díszítenétek vele?

 


8 megjegyzés:

  1. Jaj de szép! Nagyon sok dolog díszíthető...most értem haza úgy hogy az én agyam elég letompult ( Kirát altatom)... Egyszóval ügyes!
    Dóri nem hányt???
    Pusz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!Dóri már teljesen jól van...már megint tud veszekedni:))
      Neked jó pihenést!Puszi:)

      Törlés
  2. Nagyon szépek a kisrózsák!
    Figyelj mit találtam:http://natalya-heart-made.blogspot.ro/2013/09/butterfly-wedding.html
    Szeretettel:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűha!!!!!!!!!!!!!!!Ez csodálatos,gyönyörű,meseszép....! :)))))))Nagyon szépen köszönöm!Ha most lenne az esküvőm,biztosan ilyen lenne a dekoráció!:)
      Az pedig külön jól esik,hogy eszedbe jutottam!!!!Puszillak

      Törlés
  3. Nagyon szépek!! Annyira egyszerűnek tűnik a leírás alapján, hogy egyszer érdemes lenne elkészíteni egy párat. Sajnos, mióta elkezdődött a suli nagyon el vagyok havazva. De elraktározom, és majd egy adandó alkalommal tudom, hogy hol kell keresni. Köszi. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!Csak remélni tudom,hogy használható és érthető a leírás,nincs túl sok gyakorlatom leírás készítésben...Örülök,ha tetszenek annak pedig még jobban fogok,ha el is készíted őket:))

      Törlés
  4. Háááát, én biztosan a meggymagpárnáimra!:) Most már tényleg megkeresem a horgolótűt és ha elakadok, megkérdezlek!!!:))) Jó?;)
    A horgolós oldalakról nekem is mindig te jutsz az eszembe Drága Belli, de majd én is elmentem neked amit találok, mint Emerencia!!!:)))
    Puszillak és csodás napot kívánok!!!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen segítek...:)Köszönöm a szép szavakat!!!!!Puszillak :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...