2013. október 30., szerda

Póréhagyma szósz , spagettivel

Én nagyon szeretem a hagymát,minden formában és minden fajtáját.Nemrég akadtam erre a nagyon egyszerű,gyors és hagymás(!) receptre,amit már ki is próbáltam...:)Szerintem nagyon fincsi volt,és még a gyerekeim is imádták!!!

Hozzávalók(az eredeti recept szerint):

  1. 1 szál póréhagyma
  2. 2 dl tejszín
  3. 1 kis doboz tejföl
  4. 1-2 dl tej
  5. 10 dkg füstölt sajt
  6. olívaolaj,bors 
  7. bacon szalonna( ezt én adtam hozzá:) ) 
A póréhagymát ketté vágtam,majd felszeleteltem.Az olajon egy kicsit megfuttattam,majd a felvágott bacont is hozzáadtam.Mikor kicsit pirulni kezdett,sóztam,borsoztam.A tejszínt,tejfölt,tejet ráöntöttem,és pár percig együtt főztem.Kb.5-10 perc után beletettem a reszelt sajtot(nem volt füstölt sajtom,de így is finom)és addig kavargattam,míg a sajt elolvadt.
A spagettit kifőztem,leszűrtem és az elkészült póréhagymás szósszal összekevertem."Azonnal" ettük,hamar elfogyott:)))

A hozzávalókon én annyit változtattam,hogy ne legyen túl sűrű a szósz,mert tésztával szerettem volna és ahhoz jó ha egy kicsit "leveses" a mártás.
Köszönet a receptért a feltöltőnek,nagy siker volt nálunk.Biztosan gyakran fogom készíteni.

JÓ ÉTVÁGYAT! :)










6 megjegyzés:

  1. Na! Olyan éhes vagyok..., hogy ezt most nem kellett volna!!!!
    Van még????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nincs,nem ma főztem:( Én is megenném,de mára más volt a kívánság :))

      Törlés
  2. Nyami-nyami,biztos nagyon fincsi volt!én is ki fogom próbálni!! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem nektek is ízleni fog,majd írd meg volt-e sikere:))

      Törlés
  3. Én is szeretném! A hagyma az nálunk is menő, sülve-főve, nyersen zsíros kenyérrel:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy van,ahogyan írod....akárcsak Gombóc Artúr a csokoládéval! :))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...