2014. február 8., szombat

Ismerjük meg egymást!

Ez egy kedves játék neve,melyre Emerencia,Ditti,Icu és Flóra is meghívott.Az ilyen kedves meghívást pedig nem illik visszautasítani.....:).

Szabályok
1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.


Keveset szoktam magamról beszélni,nos most megteszem....
  • imádom a gyerekeket,ezért is vagyok hálás a sorsnak,hogy olyan munkám lehet ahol gyerekekkel vagyok körülvéve
  • 6 éve bölcsiben dolgozok,előtte pedig gyermekosztályon-gyermekápolónőként dolgoztam :))
  • a horgolás "rabja" vagyok,minden elvarázsol ami ezzel kapcsolatos
  • Erdélyben születtem,de már kislánykorom óta élek itt Magyarországon(sokszor van "honvágyam" többször,mint ahányszor utazhatok :(  )
  • egy 3 éves kicsi lány és egy 9 éves nagy fiú anyukája vagyok
  • utálok "csak úgy ülni",ezért szinte mindig csinálok valamit(olvasok,horgolok,kreatívkodok...)
  • naaaagyon szeretek bulizni és a számomra fontos emberekkel együtt "lazulni",jelentsen ez akár egy csendes beszélgetős estét,vagy egy hangos-zenés-táncolós bulit ,mindig jó ha az ember lánya a barátaival együtt lehet!!! :)))
És végül jöjjenek azok,akiket én is játékra hívok:
Remélem senki nem veszi rossz néven a meghívásomat,ha mégis,akkor sajnálom.Azért bízok benne,hogy nem szakad meg a "lánc" és többen-jobban megismerjük egymást!Köszönöm,hogy meghívtatok!


2 megjegyzés:

  1. Belli, nagyon kedves vagy, hogy rám is gondoltál! Már eleget tettem ennek a játéknak a sütis blogon, de hét dolog nem olyan sok, tudnék még írni a másik blogra is:-) Ha időm engedi. Vagy inkább így fogalmazok: ha szakítok rá időt.
    Jó volt olvasni rólad, s közös jellemzőket felismerni: mint a gyerekek szeretete, az erdélyi származás, a tétlenül ülés nem létezése...

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom,nem láttam...(azóta ezt a hiányosságomat pótoltam:) )
    Hozzánk hasonló embereket mindig jó megismerni,én is örülök,hogy vannak közös jellemzőink!nem véletlenül "kerültünk" egymás útjába-blogjába:)))) Puszillak és köszönöm,hogy írtál! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...