2014. november 24., hétfő

"Mézike" koszorú - kartondobozból

Megláttam és rögtön beleszerettem!!!!!! Olyan cuki ez a kis "mézeskalácsbaba" ... nem lehet nem szeretni,legalábbis én így érzem! :)
Az ötletet ITT láttam, mézike sablont az interneten kerestem,aztán rajzoltam-vágtam,festettem(fehér temperával),végül koszorú formába rendeztem a kész formákat és ragasztó pisztollyal összeragasztottam őket.Már csak egy kis szalag(köszi barátném!) és KÉSZ!!!! :))) Állandóan mosolygok ha rájuk nézek.... :))
Holnap mehet is már az oviba,Dóri legnagyobb örömére! :)

















Már a következő koszorú alapjai is várják a festést....:))) Jó ha az ember lányának a férje is kreatív és szeret segíteni!!!

2 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon szuper! Talán az osztályom is képes egy ilyenre. Ötletes és mutatós, és nem az a klasszikus, amit ilyenkor csinálunk. Ügyes vagy! A név is nagyon jó, még ezt nem hallottam. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!!! :) A név a "Shrek" c. meséből való,ott hívták így a mézeskalács figurát :)))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...