2018. április 12., csütörtök

Horgolt játéktároló pólófonalból

Hirtelen "felindulásból" készült ez a kosárka...egyre több játék került elő a picurkánknak és nagy volt a káosz...kellett valami amibe gyorsan "összedobálhatok" mindent😆😆😆,hát így jött az ötlet...akár horgolhatnék is egyet 😏
A pólófonalból készült alkotások már régóta motoszkálnak a gondolataimban,volt is itthon ilyen fonal,így mikor egyik délután elaludt a kismazsolám,kihasználtam az időt és "nekiugrottam"... :-)))
Azért jó ez a fonal,mert vastag,nagy horgolótűvel kell horgolni,így nagyon gyorsan sikerélménye van az ember lányának...ez a tároló 1-1,5 óra alatt el is készült -úgy,hogy nem horgolok gyorsan és többször bontottam is- ,és már mehetett is bele a sok kis játék! (csak azért lett ilyen színű,mert ilyen fonalaim voltak itthon-de folyamatban van több szín beszerzése is😆😆😆)
Mintám nem volt,sok videót nézegettem a YouTub-on és azokból alakult ilyenné.Tényleg egyszerű és gyors,nekem nagy kedvencem azóta is.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...