2014. július 3., csütörtök

Papírtányérból frizbi

Ezt az oldalt már régóta kedvelem,és időnként meglátogatom :) Itt már mutattam például a cica hajtogatást...
Most is egy jó kis játékot találtam,amit egyszerűen,kevés pénzből,gyerekekkel együtt is elkészíthetünk,sőt a nagyobbak szerintem már egyedül is elboldogulnának... :))
Ezt a remek frizbit ITT találtam.








A képek alapján könnyen elkészíthető,a díszítés pedig csak a képzeletünkön múlik...aztán már mehet is a játék!Rossz idő esetén talán még a szobában is dobálhatják a gyerkőcök,nem tud nagy kárt okozni :))
Na hogy tetszik nektek??



10 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó! Még ovisokkal is el lehet készíteni (kis segítséggel)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy próbát megér,de szerintem sikerülhet velük is. :) Majd mutasd meg,ha kipróbáltátok... :)

      Törlés
  2. Én is gyakran szemezgetek az általad említett oldalról. Szuper, mert olcsó, és valóban, segítséggel akár az ovisok is el tudják készíteni. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kézműves foglalkozásra is egy ötlet lehet... :)

      Törlés
  3. Si mie mi-e tare drag acest blog.Multe idei frumoase gasesti in fiecare pagina.
    Seara frumoasa!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sunt fericit, într-adevăr o mulțime de lucruri interesante pe care le puteți găsi acolo :)
      Vă mulțumim pentru a fi aici, toate cele bune! :)

      Törlés
  4. Nagyon jó ötlet és ez legalább nem balesetveszélyes, mint a műanyag társa!!!:))) KÖSZÖNÖM:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen!Képzeld,mi már ki is próbáltuk....és nagyon klassz!!!!!Mivel éppen nem volt kéznél ragasztó,tűzőgéppel összetűztem,de így is tetszik!Természetesen Dórinak pillangókat kellett rárajzolni,ő pedig kiszínezte... :)))Sőt még "királynői koronaként" is remekül funkcionál!! :) Puszi

      Törlés
  5. A nyári nagy ,,unalomban" sok szülő elkészíthetné a gyermekével ezt az olcsón kivitelezhető játékot! :) Ráadásul milyen egyedivé lehet tenni! :)
    Nagyon tetszik, köszönöm az ötletet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek veled!Nekünk nagyon tetszik....a kisfiam,Bence,már egyedül is csinált egyet,aminek nem vágta ki a közepét,mert szerinte úgy is remekül repül :)))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...