2013. március 21., csütörtök

Egyszerű és extra gyorsan elkészíthető húsvéti dekoráció...

Mikor megláttam ezt a képet rögtön azt gondoltam,hogy NA VÉGRE....Ez az ami kell nekem!Extra gyorsan és szinte bármiből elkészíthető húsvéti dekoráció!Egyszerű(csak tojás alakot és cikk-cakkos csíkot kell kivágni,összeragasztani!) és mégis nagyon mutatós.Lehet papírból is,de ha tartósabbra szeretnénk akkor gumilapból,filcből esetleg anyagból varrva is elkészíthetjük....
Mit gondoltok??Engem megfogott és mivel idő hiánnyal küszködök:)) valószínűleg neki is látok ezeknek a tojásoknak!A képek forrását és az elkészítés menetét itt találjátok.







9 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon egyszerű...örülök ha ráleltél" a neked megfelelőre! Bölcsi

    VálaszTörlés
  2. Igen,arra gondoltam.Holnap viszem a sablont....:))

    VálaszTörlés
  3. Ha, pedig van kéznél egy cikk-cakk olló, még gyorsabban elkészülhet!:)))
    Most már tényleg itt van az ünnep nemsokára!!!:)))

    VálaszTörlés
  4. Na az még nincs,mármint cikk-cakk ollóm:(
    De hamarosan pótolnom kell,azt hiszem:)Jó készülődést az ünnepre!Remélem a buborékos képek jól sikerültek...megmutatod majd?? :)

    VálaszTörlés
  5. A buborékos képek jól sikerültek,de sajnos éppen az előbb írt egy névtelen olvasó, hogy neki nem:(! Nem tudom elképzelni, hogy miért???

    VálaszTörlés
  6. Örülök,biztosan a gyerekek is élvezték amikor készítettétek:))Lesznek képek,ugye???

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...