2013. május 2., csütörtök

Elkészültek az Anyák Napi ajándékok...

Végre sikerült befejeznünk:)Holnap délután a picurkák ezzel az aprósággal fogják várni ANYÁT!
Remélem örömet okozunk Nekik!
Fehér A/4-s lapot kétszer összehajtottuk,egy szívet rajzoltunk rá és kivágtuk.Kihajtva egy négy szirmú virágot kaptunk.Egy kis vers került belülre,majd ismét összehajtottuk.Piros színű kartonból ugyanakkora szíveket vágtunk....








Szív alakú formalyukasztóval 3 szívecskét lyukasztottunk a szív egyik oldalára,majd ráragasztottuk a fehér papírra.Ezután az egészet átlyukasztottuk,majd egy kis szalagot átfűzve rajta megkötöttük...
Ilyenek lettek a mi,illetve a kicsik ajándéka:)





És az én ajándékom,amit OviVarázstól kaptam:)A helyén,ahol naponta többször is látom és akkor mindig mosolygok...:))KÖSZÖNÖM KEDVES OVIVARÁZS!!!!!


17 megjegyzés:

  1. Hogy ti milyen lelkesek vagytok! Megemelem a kalapom! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de nagyon Kedves vagy!!!Igyekszünk,és remélem elérjük a célunk:))Köszönöm,hogy írtál!

      Törlés
  2. Imádom ezt a kis versikét!!!:))) Emlékszem mi a bölcsiben előkészítettünk egy széket, azt szépen bevontuk organzával és amikor jöttek az anyucik a gyermekükért, odaültettük. A kisgyermeke elmondta a versikét, majd az ajándékot átadta, az ölébe ült, én pedig lefotóztam ŐKET EGYÜTT. Hát, mondanom sem kell, hogy mennyire megható képek készültek!!!:))) Én is ennyire meghatódtam, amikor láttam a képet NÁLAD!!!:))) KÖSZÖNÖM!!!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van aki eltudja mondani,de még olyan kicsike is van aki alig beszél...:)))Ezért döntöttünk az írás mellett,mert így minden Anya láthatja,olvashatja.Azért remélem így is örülni fognak!

      Az én kis-nagy fiam is így mondta el nekem először ezt a verset,ahogyan Te leírtad....bölcsi-délután -kisszék-sírás:)))))Azóta nekem is a kedvenc versikém!!!

      Törlés
    2. Persze Belli, mindig elfelejtem, hogy nálatok kisebbek is vannak!:) Tudod nekünk csak 2 és fél éves kortól jöhettek a picik!!!:)))
      További szép délutánt kívánok Nektek!!!:)))

      Törlés
  3. Nagyon szépek lettek! Biztos meghatódnak az Anyukák!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm és nagyon bízok benne,hogy sikere lesz ennek az aprócska ajándéknak:)

      Törlés
  4. Nagyon szép ajándékokat készítettetek! Meg az Ovivarázs ajándék is nagyon jó!

    VálaszTörlés
  5. Édes szívek! Kedves ajándék a szülőknek! Biztos örülnek, ha odaadják a gyerekek! Ovi Varàzs ajándékát élőben is megnéztem és gyönyörűbb, mint a képeken! Profi munka! Legyen szép napotok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!Volt meglepődés,öröm és könny is..:))Puszillak!

      Törlés
  6. Nagyon szépek lettek az ajándékok! Könnyet fakaszt az anyukák szemébe.
    Ahogy most az enyémbe is! Ez az első anyák napja, amikor már nem tudom felköszönteni az én drága édesanyámat.(Januárban "örökre" itt hagyott bennünket. Május 2-án töltötte volna be a 85. életévét.)Botond unokámtól már megkaptam az ajándékot. Piros szív egyik oldalán: Szeretettel Nagymamámnak. Rajta a kis tenyér lenyomata, saját maga ragasztotta kis virágokkal. Másik oldalán pedig:
    "Összetéve két kezem,
    Száll fohászom csendesen.
    Óvja Isten nagymamát,
    Az egész életen át."
    Lehet ilyenkor visszatartani a könnyeket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kedves szavakat,nagyon jól esnek:))Teljesen egyetértek Veled Zsimama!Nehéz ilyenkor a könnyeinket visszatartani,még akkor is amikor mi adunk...látva némelyik szülő meghatódottságát és örömét mi sem tudjuk megállni könnyek nélkül:)))Amikor pedig a saját gyermekünk köszönt bennünket.....,azt érzem,hogy ezekért a pillanatokért érdemes élni!!!:))
      Őszintén sajnálom,hogy Neked szomorúságot is hoz az ünnep,de vigasztaljanak a boldog pillanatok,amiket az unokád(is) okoz!
      A verset pedig engedelmeddel elmentettem:)

      Törlés
  7. Aranyos szívecskék! Én mindig meghatódom a gyerekek ajándékától, legyen bármi apróság. A szeretet, amivel készítik s adják, felbecsülhetetlen értékűvé teszi:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!Igazad van,én is hasonlóan gondolom:))

      Törlés
  8. Nagyon szuper ötlet, tetszik! Az ajándék, amit meg kaptál, káprázatos! Nagyon szép a blogod, tetszik ez a háttér, és persze az ötletek is:) Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mennyire örülök,hogy itt voltál és írtál!!!!!:)))Köszönöm,nagyon jól esnek kedves szavaid!!Az pedig külön öröm,hogy tetszik amit találtál:)
      Remélem máskor is bekukkantasz,szeretettel várlak:)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...