2013. május 27., hétfő

Újabb díj, újabb játék...

Kérdezős díjat kaptam Dittitől, ami igazából egy kis játék,és aminek nagyon örültem!Ezúton is köszönöm Neked Kedves Ditti,igazán jól esett,hogy rám (is)gondoltál:))
A játék nagyon egyszerű:a feltett kérdésre kell válaszolni,majd további négy blogolónak egy újabb kérdést kell feltenni.
Ditti kérdése: A bakancslistádra mi az a 3 dolog,amit biztosan felírnál?

Válaszaim:
1. A repülés kipróbálása(bár tériszonyom van,mégis nagyon szeretném kipróbálni,milyen repülőn utazni...).
2. Delfineket nézegetni-közelről:).
3. Horgolni-horgolni-horgolni!:))

Az én kérdésem: Miért kezdtél el blogot írni?

És akiknek a kérdést küldöm:
Sucika tanár néni
Emerencia
Zsimama
Böbe

Természetesen mástól is megkérdezném ezt,de most csak négy felé küldhetem:( és igyekeztem olyanokat(is) választani,akikkel még nem játszottam.
Persze,ha bárki más is válaszol(na),annak szívből örülök(örülnék)!

10 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos vagy, hogy gondoltál rám. Köszi. :))
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen!Én pedig a gyors választ köszönöm Neked:)(mármint a blogodon:) )

      Törlés
  2. Gyakran írom :nagyon kedves vagy♥!Köszi, hogy rám is gondoltál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked is szívesen küldtem,mert Te is mindig kedves vagy és fontossá váltál számomra!:)

      Törlés
  3. De aranyos vagy, hogy gondoltál rám! Köszönöm. Igyekszem minél előbb válaszolni, és tovább küldeni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen:)Örülök,hogy örömet szereztem Neked is:)

      Törlés
  4. Kérlek nézz be hozzám és válaszolj erre az egyszerű ,aranyos kérdésre!!!:)))

    VálaszTörlés
  5. Nekem is lenne egy kérdésem , gyere el:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jövök:)) és köszönöm,hogy eszedbe jutottam!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...