2013. május 7., kedd

Horgolt koszorú...

Hetekkel ezelőtt kaptam egy kedves kérést,kérdést:készítenék-e egy horgolt koszorút?Hát persze!-mondtam.A kívánság a következő volt:legyen benne fehér,lila és rózsaszín(ha lehet):
Egyik délután jött az ihlet és egy régen látott kép,és akkor neki láttam...
Az alapötlet és az inspiráló kép innen származik.Ezen az oldalon sok más horgolt szépséget illetve azok elkészítéséhez segítséget is találtok.

forrás

Kicsit átalakítva az eredeti mintát,nekiláttam:


két egyforma,fehér kört horgoltam...



egymásra tettem a köröket,közéjük egy ugyanakkora kört vágtam kartonból(jobb lesz a  koszorú tartása)...,majd először kívül varrtam össze....



aztán belül is ...


összevarrás után...





a  lila virág mintáját itt találjátok...

a picike, rózsaszín virágokat az itt található minta alapján horgoltam...

itt  pedig a levelek mintája látható...


Néhány apró gyöngy,varrás és ragasztópisztoly...
és a végeredmény...


Ma már át is adtam...hatalmas mosolyt,óriási ölelést és néhány örömkönnyet is kaptam érte:)))Nem is kell ennél több,látni az örömöt más arcán és tudni azt,hogy én okoztam!

16 megjegyzés:

  1. nagyon-nagyon-nagyon...:))))

    VálaszTörlés
  2. Olyan kellemes színeket választottál, jó a szemnek nézni!!!:))) Éppen az előbb írtam Sucikának, hogy ez az érzelmek időszaka, mert szinte mindenhol ezt a BOLDOGSÁGOT tapasztalom!!!:)))
    Flóra miért nem jelentkezik? Remélem nincs semmi gond...hiányzik!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,nagyon kedves vagy!Puszillak és remélem a "kicsi" lányodnak jól mennek az érettségi vizsgák:)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm szépen!Remélem sokáig bírja majd,majd meglátjuk...:))

      Törlés
  4. De ügyes vagy!! Nagyon szépen horgolsz!
    És bizony, jól esik látni azt az örömöt és elismerést, amit cserébe kapunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!Sokat kell még tanulnom a horgolásról...,de igazán jól esnek a dicsérő szavaid:)) Örülök,hogy írtál!

      Törlés
  5. Ovivarázsnak írtam az előbb, most neked ugyanazt írom: Tökéletes. A forrás nekem kicsit zsúfolt, (bár az is tetszik) a tiéd letisztult, mutatós, szóval tökéletes! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen szépet ritkán mondanak nekem!!!NAGYON KÖSZÖNÖM,igazán megmelengették a szívemet a kedves szavaid:)))

      Törlés
  6. Nagyon szép! Szebb, mint az ötletet adó:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez igazán kedves Tőled:)))Nagyon szépen köszönöm!!!!!

      Törlés
  7. Azóta már szépen díszeleg?!?! Ügyi vagy és tényleg letisztultabb, mint az eredeti! Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!!!!remélem örömét leli benne a gazdája:)Puszi

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...